Reklamacije
Izdelka po 14 dneh od prevzema ni mogoče vrniti brez utemeljenega razloga. V kolikor je razlog za vračilo reklamacija izdelka, mora kupec najprej poslati obvestilo o reklamaciji na e-mail: info@tejani.si. Obvezno mora priložiti skeniran račun, ki dokazuje, da je bil nakup opravljen preko spletne trgovine. Coolmamacita.si oz. Teja Perjet s.p.. v največ petih delovnih dneh po pisnem obvestilu kupca potrdi prejem reklamacije in sporoči, kako bo potekal celoten reklamacijski postopek.
Preklic naročila
Svoje naročilo lahko prekličete, dokler blago ni bilo odpremljeno. V rubriki “Zgodovina naročil” je vidna zgodovina vseh vaših nakupov. Izberete naročilo, ki ga želite preklicati in nam na naš elektronski naslov pošljete sporočilo o preklicu, z obvezno navedbo referenčne številke naročila. Po uspešno izvedenem preklicu boste prejeli po elektronski pošti obvestilo. Prav tako pa bo vaš preklic viden tudi v rubriki “Zgodovina naročil”.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v roku 45 dni od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu. Kupec z vračilom nima stroškov.
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna?
Stvarna napaka je kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet a) artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, b) artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, c) je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.