TEJANI, izobraževanje na področju kulinarike, Teja Jugovic s.p.

Selo pri Ihanu 29 C, 1230 Domžale

Slovenija

Matična številka: 6362150000

Davčna številka: SI20718055

Register, Registrski organ: AJPES

Datum vpisa v register: 18.04.2013

Zavezanec za DDV: DA

Telefonska številka: 040 298 449

E- poštni naslov: info@tejani.si 

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

SPLOŠNI DEL

  •  Splošni pogoji poslovanja
  1. Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji) TEJANI, Teja Jugovic s.p. (v nadaljevanju Podjetnik) so sestavni del vseh pogodb med Podjetnikom in kupci storitev (v nadaljevanju tudi: stranke), ki poslujejo s Podjetnikom.
  2. Določila splošnih pogojev se uporabljajo tudi za vse ponudbe, predračune, predpogodbe, pravno-poslovne izjave in druge storitve, ki izhajajo iz poslovanja med Podjetnikom in stranko. 
  3. Uporaba pojmov:
  • Spletno stran in trgovino Podjetnika je spletno mesto COOL MAMACITA na domeni https://coolmamacita.si/.
  • Uporabnik je oseba, ki obišče oz. uporablja spletno stran in trgovino Podjetnika, ne glede na registracijo.
  • Uporaba splošnih pogojev poslovanja
  1. Predmetni splošni pogoji so prednostni, torej v celoti nadomestijo manjkajoča, drugačna in nasprotujoča pogodbena določila med Podjetnikom in stranko. 
  2. Predmetni splošni pogoji nadomestijo kakršnekoli splošne pogoje in druge dokumente stranke, razen če uporabo predmetnih splošnih pogojev Podjetnik izrecno izključi v pisni obliki.
  3. Predmetni splošni pogoji predstavljajo sestavni del pogodb, sklenjenih med stranko in Podjetnikom. S podpisom pogodbe ali z drugačnim vstopom v pogodbeno razmerje stranka v celoti soglaša z vsebino predmetnih splošnih pogojev in potrjuje, da je v celoti seznanjena z vsebino predmetnih splošnih pogojev. 
  4. Predmetni splošni pogoji so dostopni na spletni povezavi: https://coolmamacita.si/pogoji-poslovanja/
     Seznanitev s splošnimi pogoji poslovanja je možna tudi na poslovnem naslovu Podjetnika. 
  5. Kot podpis pogodbe se šteje oddaja veljavnega naročila v spletni trgovini Podjetnika.
  6. Predmetni splošni pogoji zavezujejo potrošnika le, če je bil na njihov obstoj izrecno opozorjen pred sklenitvijo pogodbe, predračuna, predpogodbe ali ponudbe.
  •  Spremembe splošnih pogojev poslovanja
  1. Ob morebitni spremembi splošnih pogojev postanejo spremembe za stranko zavezujoče z dnem, ko se z njimi seznani.
  2. Šteje se, da je stranka seznanjena s spremembami v trenutku objave spremembe na spletni strani in ob potrditvi oddaje naročila. S tem se šteje, da stranka soglaša s spremembo splošnih pogojev. 
  3. Stranka, ki ne soglaša s spremembo splošnih pogojev, je dolžna v 2 dneh po prejemu obvestila o spremembi podati Podjetniku pisno izjavo o nestrinjanju. Če stranka v navedenem roku ne sporoči svojega nesoglasja s spremenjenimi pogoji poslovanja, se šteje, da s spremembo v celoti soglaša.
  4. V kolikor stranka poda izjavo, da ne soglaša s spremenjenimi pogoji poslovanja, ima Podjetnik pravico, da odstopi od pogodbe.
  5. V primeru, da predmetni splošni pogoji nasprotujejo drugim splošnim pogojem Podjetnika, se uporabi tista določba, ki je specialnejša v konkretnem primeru.
  6. Podjetnik in stranka lahko izključita uporabo posameznih določil predmetnih splošnih pogojev, če so ta določila neskladna z določili pogodbe ali s splošnim namenom pogodbe.
  • Cene
  1. Cene, prikazane na spletnem naslovu Podjetnika se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
  2. Cene v spletni trgovini predstavljajo končne cene, ki vključujejo tudi davek na dodatno vrednost.
  • Plačilne metode
  • Podjetnik omogoča plačilo za storitve preko plačilne kartice
  • Po uspešni oddaji in potrditvi naročila Podjetnik pošlje stranki račun za naročeno blago ali storitev v obliki PDF dokumenta na e-poštni naslov, ki ga stranka navede ob oddaji naročila na spletni strani Podjetnika. 
  • Dolžnost stranke je, da pred izvedbo naročila pregleda vse podatke in specifikacije naročila. Kasneje podani ugovori glede nepravilnosti izdanih računov niso upoštevni.
  • Lastništvo
  1. Če v pogodbi med Podjetnikom in stranko ni dogovorjeno drugače, si Podjetnik pridružuje lastninsko, avtorsko ter sorodne pravice na vseh dokumentih, ki so potrebni ali zagotovljeni v zvezi s sklenitvijo in/ali izvrševanjem pogodbe.
  • Omejitev odgovornosti
  1. Lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena se lahko spremenijo tako hitro, da Podjetnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V tem primeru bo Podjetnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.
  2. Podjetnik si pridržuje pravico do začasne onesposobitve dostopa do spletne strani v primerih tehničnih težav ali vzdrževalnih del. V primeru pojavljanja tehničnih težav si Podjetnik pridržuje pravico do preklica vseh naročil, izvedenih v obdobju pojavljanja tehničnih težav. V takih primerih bo Podjetnik nemudoma obvestil stranko o tehničnih težavah ter posredoval navodila glede nadaljnjih postopkov. Stranka mora pred obiskom spletne strani Podjetnika na lastno odgovornost zagotoviti varnost svojih tehničnih sredstev za dostop do spletne strani in varnost uporabniških imen in gesel na spletni strani.
  3. Podjetnik si pridržuje pravico, da izjemoma odstopi od izvedbe naročila v primerih, ko naročeni izdelki niso več dobavljivi, če je ugotovljena povečana plačilna rizičnost kupca ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bo stranka o morebitnem odstopu od pogodbe s strani Podjetnika nemudoma obveščena.
  4. Podjetnik si pridržuje možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika.
  • Obravnava pritožb in reševanje sporov
  1. Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med Podjetnikom in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta, da bosta morebitne nastale spore najprej reševali na miren način – izvensodno.
  2. Skladno z zakonsko ureditvijo Podjetnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
  3. Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

  1. Podjetnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetnik zagotavlja učinkovit in zaupen sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je potrebno poslati na e-poštni naslov info@tejani.si
  2. Podjetnik bo stranki v 5 delovnih dneh po prejemu pritožbe potrdil prejem ter obvestil stranko o poteku in trajanju pritožbenega postopka. 
  • Postopek oddaje naročila
  • V razdelku “trgovina” na spletni strani lahko uporabnik s klikom izbere možnost “dodaj v košarico”. Sistem nato izda obvestilo o uspešnem dodajanju izdelka v košarico željenega blaga. Ko sistem zabeleži dodani izdelek v košarici, lahko uporabnik s klikom na ustrezen gumb izbere bodisi vrnitev na ponudbo trgovine bodisi nadaljuje s plačilnim postopkom. 
  • Uporabnik ima na voljo zgoraj navedena plačilna sredstva.
  • Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Podjetnika, stranka pa lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: info@tejani.si.
  • Po uspešni oddaji naročila uporabnik prejme na svoj e-poštni naslov potrdilo o prejetju in potrditvi naročila.
  • Postopek oddaje naročila se za pravne osebe razlikuje zgolj v obvezni navedbi imena pravne osebe in identifikacijske. št. za DDV in davčne številke.

Ti splošni pogoji Podjetnika so veljavni od 22. 2. 2021 do njihovega preklica oz. do sprejema novih splošnih prodajnih pogojev poslovanja TEJANI, Teja Jugoivc s.p..

PRIJAVE NA DOGODEK

Podjetnik organizira dogodke, na katere se lahko uporabniki prijavijo preko spletnega prijavnega obrazca na spletnem mestu.

Ker so mesta omejena, prijava preko obrazca ne zagotavlja udeležbe dogodka, niti ne predstavlja sklenjene pogodbe med lastnikom in uporabnikom.

Prodajna pogodba je sklenjena, ko uporabnik prejme e-sporočila s podatki o plačilu in plačilo poravna. Če plačilo ni poravnano v roku plačila, se mesto na dogodku ponudi drugemu uporabniku.

Če uporabnik e-sporočila s podatki o plačilu ne prejme, pomeni, da je uvrščen na čakalno listo in mu bo udeležba na dogodku omogočena, če se sprostijo mesta. Po plačil ukotizacije ima uporabnik zagotovljeno mesto na dogodku in odstop od pogodbe ni več mogoč.

Podjetnik bo račun za plačano kotizacijo uporabniku poslal na vpisan elektronski naslov v roku 7 delovnih dni.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Lastnik ne jamči, da so vse vsebine, objavljene na spletnem mestu, točne, popolne in pravilne in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku, ker se je zanesel na objavljene vsebine.

Lastnik ne prevzema nobene odgovornosti glede delovanja ali dostopnosti spletnega mesta in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku, ker spletno mesto ni bilo dostopno ali ni delovalo ali ni delovalo pravilno.

Lastnik ne odgovarja za škodo, ki bi zaradi uporabe spletnega mesta utegnila nastati na uporabnikovi strojni, programski ali drugi opremi. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za primerno zaščito (protivirusno ipd.) opreme, s pomočjo katere dostopa do spletnega mesta.